♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 11 januari 2014

Mer nytt

Av Debora Persson - 11 januari 2014 20:35

Idag på förmiddagen lämnade vi de stora pojkarna hos farmor och farfar.

Vi andra åkte in till stan för att hämta ett paket på lindex med ett par byxor i till Ellion. De fanns inte längre i butiken så vi fick dom skickade till vår lindex.

Ett par hängselbyxor jag tittat på länge men knappast våga köpa för trodde mannen skulle trilla av pinnen som han skulle se byxorna, men så en dag så ser han byxorna i en tidning och säger till mig att vi måste köpa de byxorna. Då höll jag på att trilla av pinnen.

När vi ändå var inne i butiken så gick jag genom barnavdelningen och råkade hitta en snutte till Ellion som jag också tittat på länge.

Han har kaninen sen innan och jag ville gärna ha lejonet och elefanten till honom med.

Nu var elefanten slut i butiken så jag köpte lejonet till honom.

Då höll mannen på att trilla av pinnen. Vi har ju så många snuttar enligt honom.

Nu har vi en till och jag har förvarnat honom på att en vacker dag flyttarr även elefanten hem till oss. Då la han dövörat till.

      

Förutom en vända på lindex så blev det en runda inom MQ eftersom jag fick presentkort där av mormor och morfar när jag fyllde år. Hittade lite kul på rean där och sen blev den en snabbrunda inom H&M och KappAhl när vi ändå var inne i stan. Därefter åkte vi och veckohandlade. Sen stressade vi hem eftersom klockan såklart skulle gå väldigt fort. Hem och lasta av mig, Ellion och matvarorna och mannen hämtade pojkarna sen fick vi slänga i oss lite mat och fixa med födelsedagskalaset och förbereda innan gässterna skulle komma.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards