♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under september 2013

Av Debora Persson - 2 september 2013 20:51

På måndagar bytar jag vecka och nu har jag gått hela 23 veckor så jag är inne i vecka 24!

Tiden går fort minsann!

Förutom illamåendet i början och illamående lite till och från ibland så mår jag kanoners!

Än så länge ingen taskig foglossning eller halsbränna som jag plågats med de andra gångerna. Än ska man inte ropa hej, det är massor med veckor kvar så den saken kan ju definitivt ändras..  Det är aktivitet i magen hela tiden och man får sparkar av bebisen hela tiden.

Särskillt på kvällarna rör det sig!



Av Debora Persson - 1 september 2013 17:03

Mer bilder från Turkiet.


Mannen och Vilmer

       

En av barnpoolerna

 


       

Mer pool....

     

Maximilian är Kapten Popcorn

               

Av Debora Persson - 1 september 2013 16:53

Har noll koll på vilka dagar som fotona togs så får mest bli inlägg med bilder och någon text.


Här badar mannen och Vilmer i barnpoolen.

 

En liten del av vårt hotell. Vår balkong är på tredje våningen till vänster.

     

Vattenrutchekanan i barnpoolen.

   

Vårt hotell.

   

Glasskiosken med sin trogne stammis ♥

     

Minidisco

       

Av Debora Persson - 1 september 2013 15:03

Inte lätt att få bra bilder med två små hulliganbabianer som inte kan sitta stilla..... :)


                 



Av Debora Persson - 1 september 2013 11:53

REDAN september?!

Maximilians månad är kommen, som han tjatat om sin födelsedag! 

Jag frågade han i morse vad han önskar sig och han svarar "En ny brandbil och en kängurustylta. Då behöver jag inte få ont i fötterna för då kan jag hoppa fram på min nya kängurustylta" Kängurustylta? Vad har han fått det ifrån?

Men har man bestämt sig så har man :) 

Denna månaden ska vi hinna planera in ett gäng med födelsedagskalas samtidigt som det är fler i släkten som fyller år denna månaden så det kommer bli fullt upp med paketinslagning! Tur vi ska till Ullared om en vecka! :)

Nu är hösten här, idag är det kallare tydligen. Jag har inte hunnit gå ut än men de som har varit ute sa att det inte var någon värme ute. Mig gör det ingenting, det är mysigt med hösten. När det blir mörkt ute och man ska tända en massa ljus och mysa!

Vi har frtfarande lillebror Algot på besök. Han ligger och snarkar i soffan och Maximilian sitter brevid och är inne i något barnprogram. Vilmer har däckat i sin säng och jag har lagt upp lite på tradera som ska säljas samt plockat lite här hemma. Höll på att dammsuga när Vilmer blev trött så dammsugningen får vänta tills han vaknat igen.

Mannen är iväg och roar sig idag med att glo på fotboll så får se vad vi andra hittar på idag. Skulle behöva plugga lite senare men det får bli mot kvällen när det är lättare att koncentrera sig på det man ska. I morgon ska jag tydligen hålla tal på svenskan. Min första svenskalektion och jag ska hålla tal om ett ämne jag fick tilldelat. Skitkul..... Tur det är fler än jag som kommit in i kursen lite senare så jag inte är den enda som håller tal.




Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards