♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

Kom in på utbildningen

Av Debora Persson - 24 juni 2013 20:47

Fortfarande är datorn inte alls rolig och vill inte alls samarbeta och så länge den bråkar så blire inga nya bilder. Mannen ska fixa datorn så fort han har tid.


De senaste dagarna har vi egentligen inte gjort jättemycket.

I lördags kom mormor och morfar på besök här. Vi hade gjort egen potatissallad och vi grillade.

Därefter blev det jordgubbstårta.

I söndags hade vi en lugn hemmadag och Oskar kom på besök en stund.

Och idag började jag jobba på riktigt. Jag trivs fortfarande väldigt bra.


Och jag har kommit in på undersköterskeutbildningen i höst, men jag får se om jag kommer gå utbildningen. Jag vill ju få upp mina betyg så jag kan plugga på högskolan men eftersom jag trivs på jobb nu så lockar undersköterskeutb en del med. Jag har sommaren på mig att fundera så ingen stress men det lutar mest åt att jag pluggar upp lite betyg så jag kommer in på det jag egentligen vill komma in på.

Det är två ämnen jag behöver för att kunna komma in på högskolan och jag känner att jag behöver fixa dom så jag har dom gjorda.



 
 
Lisa - mamma till Knut & Agnes & gravid med 3:an

Lisa - mamma till Knut & Agnes & gravid med 3:an

25 juni 2013 23:50

Vad vill du egentligen plugga till? :)

Det finns ju risk att du blir bekväm om du börjar en utbildning och sen inte orkar plugga nå mer. Fast den utbildngen är ju oxå en erfarenhet och gör att du kan jobba xtra under tiden som du pluggar. Men det är en avvägning, som ibland kan vara lite knepig.

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards