♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under mars 2013

Av Debora Persson - 1 mars 2013 09:10

Fredag och äntligen är helgen kommen! Men först ett par timmar i skolan innan jag påbörjar min helg! Solen skiner ute och inte ett moln på himmlen, blir man inte glad av detta vädret så vet jag inte vad!?

Helgen kommer iallafall bestå av bland annat melodifestivalen, gympa, vi ska åka och hämta lite flyttkartonger så vi kan fortsätta packa vidare och en hel del pluggg samt att man måste ju ut i det fina vädret! =)

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards