♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Malmöfestivalen

Av Debora Persson - 28 augusti 2012 10:24

I fredags vaknade vi tidigt, vi gjorde oss i ordning och begav oss iväg mot Kristianstad. Hämtade upp Oskar och begav oss sen iväg mot tågstationen som skulle ta oss till Malmö. Maximilian älskar att åka tåg så han var supernöjd! Duktig som satt stilla hela vägen med! Annars brukar han ha spring i benen på tåget.

Det var Malmöfestivalen och fullt med folk ute. Där gick vi hela dagen. Åt lunch på thaien som vi alltid gör när vi är i Malmö. :)

Blev inte så mycket handlat. Det var sambon som handlade mest då han köpte sig två jackor, en vindjacka och en vinterjacka. Själv handlade jag för 25 spänn! Det ni! :) En bikinitopp på halva reapriset ;)

Maximilian tiggde till sig en skateboard och hjälm av sin kompis Oskar!:)

Maximilian åkte karusell med såklart, jättenöjd var han då han fick åka helikoptern med! Gladare kille får man leta efter! Efter många timmar på festivalen var vi trötta allihopa och tog tåget hem igen. Båda mina små killar var superduktiga denna dagen. Trodde det skulle bli mer stökigt då det var festival, mycket folk, karuseller och annat kul men de satt i sina vagnar hela tiden! ♥


       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards