♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2012

Wämöparken

Av Debora Persson - 21 augusti 2012 22:29

Idag var det underbart fint väder ute igen och vi kände inte alls för att sitta inne så när mannen vaknat upp efter sitt nattjobb så åkte vi och hämtade Maximilian på dagis och begav oss iväg mot Karlskrona.

Där blev det Wämöparken. Lekplats och "minizoo" med höns, kaniner, getter, ankor och en bamsegris.

Lillebror och Sofie kom och lekte med oss en stund innan vi blev hungriga och begav oss iväg för lite mat innan vi åkte hem till pappa och Suss för lite fika och umgänge. Sist, innan vi begav oss hemåt åkte vi inom mormor och morfar för att lämna tillbaka dopklänningen och i utbyte packade morfar med oss en påse bullar som mormor bakat på morgonen. Hon var inte hemma och barnen hade däckat i bilen så det blev inte att vi stannade.

Men en perfekt och mysig dag blev det iallafall!:)



Mamman och Vilmer


Min glada Vilmer!


   

Maximiliangullet gungade

 

Klätterapan!

 

Storebror och lillebror på traktorn!

 

En reeedig bamsegris! Vi såg den inte först, han smälte liksom in bland stenarna så det tog en stund innan vi insåg att där faktiskt låg en gris!

   

Drickapaus!

 

Gung!

 

Gungbrädan var kul!

 

Storebror gungar med lillebror!

   

Älskling!

 

Kliad bakom örat var tydligen skönt!

 

Älskling!

 

Älskling!

 

Traktoråk!

   

Lillebror och Sofie!

   

Snygga dom är ihop! :)

 


Roligt att prova morfars moped!


   

Självklart skulle karln iväg och provköra!:)

 

Mopeden kan slänga sig i väggen, mycket häftigare med morfars motorcykel!! :)

   

 
 
Monia - mamma till Tuvalie

Monia - mamma till Tuvalie

22 augusti 2012 09:22

Hej kära du :) Vill tipsa dig om mina tävlingar! En går ut redan på lördag så passa på att vara med och vinna en valfri vara från Blingskal.com: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/july/tavling-vinn-valfri-vara-fran-blingskalcom.html

Om det inte passar dig så har jag flera andra tävlingar igång här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards