♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 18 maj 2012

Lösenord

Av Debora Persson - 18 maj 2012 13:12

  

Jag funderar ärligt talat på det här med bloggen nu. Jag kan ju inte sluta skriva heller. Det vill jag inte och i juli har jag bloggat i fyra år så inga tankar på att sluta men jag känner att det är lite jobbigt för pojkarnas del. Jag vet att det framför allt är många släkt och vänner som följer våra små killar här och man vill gärna dela med sig till dom men inte till vem som helst. Så nu vet jag inte om jag ska sätta lösenord på vissa inlägg där jag skriver mer om barnen och har bilder eller om bloggen ska vara helt lösenordsskyddad.

När Maximilian föddes började jag märka bilderna för jag har hört mycket om bilder som blir snodda med barnen och jag har aldrig haft lust att få mina barn stulna på internet och nu märker jag alla mina bilder jag tar. Men nu på senaste tid har det också varit mycket prat om att man "hänger ut" sina barn för mycket och det kan jag känna att jag kanske gjort, och det är om man skrivit något som varit personligt eller ganska privat. När man funderar på det så känns det inte alls bra.

Jag har inte hängt ut mina barn på något taskigt sätt och skriver inte om dåliga saker men jag vill gärna kunna skriva om hur vår dag varit och om vi gjort något roligt tillsammans.

Om man inte ska "hänga ut" sina barn så ska man skriva ungefär "vi har haft en bra dag på utflykten" och inget om "vad man gjorde mer" om ni hänger med.

De vänner och släkt som läser vill gärna följa och veta vad vi gjort och hur vi haft det.

Jag vet inte alls hur jag ska göra nu om det blir lösen på hela bloggen eller bara vissa inlägg men någon typ av lösenord kommer det att bli inom snar framtid för vi ska hitta på mycket i sommar och det vill vi gärna dela med oss av och visa massor med bilder.

Jag är stolt över mina fina pojkar och vill visa upp dom och det de gör med utveckling och mycket mer, men bara till vissa av er.

Har jag lösenord kommer de som vi vill kunna följa oss och vi kommer veta vilka som också läser här.

Det lutar därför åt att det kommer bli lösenord på hela bloggen. Säg till om ni då vill ha lösenord, det är inte alls säkert att det blir samma lösenord som jag har på de lösenordsskyddade inläggen.


 

 
 
Ingen bild

Fia

18 maj 2012 19:34

Jag förstår dig helt och hållet om du låser den. Bara du inte slutar blogg. Och ska du låsa den vill jag absolut ha lösenord <3

Debora Persson

18 maj 2012 22:10

Klart du kommer få lösenordet vännen!! :)♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards