♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Mitt 2011

Av Debora Persson - 30 december 2011 18:47

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jodå en hel del måste väl det ändå vara. Jag fölovade mig. Inget jag gjort tidigare direkt:)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga. De kan aldrig hållas ändå. Av någon.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajjemensan, de närmsta är ju Fia och Henke som fick sin Hugo!

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej som  tur väl inte!

5. Vilka länder besökte du?
Det blev endast en dagsutflykt till Danmark om jag minns rätt?

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Det finns alltid någor man saknar. Man är ju aldrig helt nöjd.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
7 april.
8. Vad var din största framgång 2011?
Ingen aning?

9. Största misstaget?
Inga större skavanker måste jag säga!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjukdomar som förkylning, magsjuka och andra vanliga krämpor har det ju såklart varit. De smyger sig på när man minst anar det.

11. Bästa köpet?
Vet inte. Maximilians säng kanske. Den har verkligen varit ett bra köp eftersom han vägrade sova i sin andra säng och sov bara i vår säng fram tills han fick sin nya säng. Nu vägrar han sova i vår säng :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Maximilian såklart. Älskar att skämma bort vår prins!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina pojkar. Familj och vänner.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Det vet jag inte än.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Med tanke på att jag varit gravid större delen av året och därmed varit ett nervvrak så har jag både varit mycket ledsnare och gladare! :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lagt ännu mer energi på de/det som förtjänar det.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Önskar man inte la så mycket energi på de/det som inte förtjänar det.

18. Hur tillbringar/tillbringade du julen?
Med familj och släkingar. Hos pappa på förmiddagen och hos mormor på eftermiddagen/kvällen.
19. Blev du kär under 2011?

Jag har ju mina pojkar! :)

20. Hur många one night stands?
Inte ett enda! (konstigt va!?)

21. Favoritprogram på TV?
Ingen aning Diverse serier och såpor.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar ingen men det finns alltid folk man ogillar. Man kan inte älska alla.

23. Bästa boken du läste i år?
"Utan ett ord"
24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen aning. Har inte hunnit lyssna på så mycket musik detta året.

25. Något du önskade dig och fick?
Ja, jag brukar få det jag önskar mig.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nej.

27. Årets bästa film?
Ingen aning. Men såg en bra film häromdagen. Jägarna 2 är bra.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Den var lugn och jag fick besök av småsyskon och lite senare fick vi besök av Oskar. Mannen fick maginfluensa.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det ju alltid. Men jag är nöjd med detta året!

30. Vad fick dig att må bra?
Mina pojkar såklart och tanken på att det snart kommer en bebis till.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen

32. Vem saknade du?
Familj och vänner man inte alltid hinner träffa så ofta som man önskar att man kunde göra.

33. De bästa nya människorna du träffade?

Den nyaste och sötaste personen jag träffat är ju såklart lilla Hugo! :)

 
 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

30 december 2011 19:44

Näe det är fasiken inte kul att gå omkring och vara småsjuk =/ det värsta nu är att jag har INGEN kondition alls! Det är precis som när man är höggravid sista månaden, då man inte ens orkar gå runt i affären! Vi var och gick på mellandagsrea igår och jag var tvungen att sätta mig ner nästan hela tiden =/ ingen ork överhuvudtaget!

Men hur känns det för dig? Börjat få nå förvärkar eller nått? :)

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Fia

30 december 2011 21:01

Hallå, den bästa nya människan du träffat måste ju ha varit Hugo :-D <3

Debora Persson

31 december 2011 09:25

Ja just det! Det ska jag ändra direkt! :)

 
sophie

sophie

30 december 2011 22:42

Hejsan! Delta gärna i min tävling där du kan vinna en valfri Suit of sweden :) Tar endast ett par minuter att delta :)

Kram

http://sophiecoper.se

 
Ingen bild

Fia

31 december 2011 14:56

Hehe, tänkte väl det :-P <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards