♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Nytt i garderoben och julklappar

Av Debora Persson - 30 november 2011 19:30

Idag har jag skitont i ryggen, halsbränna, ömma revben, foglossning från helvetet och lite till. Gör ont att gå så blir mycket soffläge för min del nu för tiden känner jag. Tyvärr inget man kan gra något åt. Använder ju foglossningsbältet men eftersom man springer på dass var femte minut så blir det ett jäkla jobb att spänna på bältet och ta av det hela tiden.

Fick iallafall trevligheter i brevlådan idag.

Två bodysar till bebisen, den ena en djävul och den andra en ängel.

   

Köpte dem från tradera för 10 kr styck plus frakt, oanvända och endast tvättade en gång och kostar egentligen 250 kr styck om man köper dem i butik så det är ju skitbilligt!


Har hunnit slå in alla julklappar vi inhandlat och snacka om att jag har en nyfiken liten pojk här hemma. Undrar hur det kommer gå när granen åker fram och julklapparna ska ligga under den. Maximilian kommer vara där och pilla hela tiden skulle jag gissa på. Precis som ett barn ska:) Problemet är nog att han kommer slita upp pappret på paketen, för det har han redan hunnit göra en gång när jag glömde lägga undan julklappen jag slagit in.

Idag slog jag in en julklapp till honom och nästan en hel rulle med julpapper gick åt till bara hans julklapp!

 

Vad just den julklappen innehåller kan jag avslöja att det är något som sparar oss jobb då vi har en liten herre som älskar att måla och så fort han får tag i en penna har han kladdat ner väggar och golv. (Jag vet att det låter bekant för mina päron eftersom jag var likadan med att kladda överallt när jag var liten) Nu har vi köpt ett ritstativ med tillbehör och griffeltavelkritor kan ju ändå inte vara så svårt att få bort om det skulle hamna lite på väggen. Inte om man jämför med spritpennor och tuschpennor. :)


  Och på tal om Ikea som vi köpte ritstativet på så köpte vi även en hylla till, en sån som Maximilian har två stycken på sitt rum men i annan färg. Denna ska vi ha här i vardagsrummet så kan vi slänga ner den stora bastanta svarta bokhyllan som bara blir stökig hela tiden. Så den ska jag nu skruva ihop medans mannen och Danne glor på världsviktig fotboll. Och ja, de ska efter fotbollen bära ner hyllan till källaren bara för det! :)

   

 
 
Malin

Malin

2 december 2011 20:03

Saga har med en sån tavla :) Och där brukar hon stå och kladda på båda sidorna :)

http://sillybarbiie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards