♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 24 september 2011

Födelsedagskalas 1

Av Debora Persson - 24 september 2011 23:14

Idag steg vi upp tidigt och började förbereda för kalas.

Vi skulle få besök av pappa och Suss samt farfar och Sonja, men det blev återbud från farfar och Sonja då sjukdom kom ivägen.

Pappa och Suss hade däremot med sig lilla Hugo istället.


Maximilian gjorde sin egen tårta idag dessutom. Eller han dekorerade den själv och var väldigt nöjd med den!

           


Med godis och strössel gjorde han ett utmärkt jobb, eller hur!?
   

Efter att ha gjort tårtan väntade han bara  på att morfar skulle komma så han kunde äta tårtan. En väldigt otålig kille ställde sig på sin pall i fönstret och väntade på att han skulle få besök.

  Tillslut kom iallafall morfar och med sig hade han ett stycke fru, en liten Hugo, två små hundar och massa presenter till födelsedagsbarnet.

Maximilian hade dock hunnit bli trött och var lite seg med att öppna presenter och något tårta blev det inte för hans del. När han öppnat presenterna ville han hellre leka med dessa. (presentbilder kommer senare).

  Hallå, vart är gästerna!?   Presentöppning!   Morfar hjälper till!     Fikatajm!   Hugo och Suss                         Strax efter att denna bilden togs så greppade Maximilian tag i gummibandet på hatten och råkade släppa gummibandet. Jag såg honom hoppa halvvägs upp i taket, stackarn! Efter det vägrade han ha någon hatt på sig!   Såfort kalaset var över så dädckade vår lilla älskling i soffan, dundertrött som han var och sov nästan ända fram till nästa kalas!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards