♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Packning pågår

Av Debora Persson - 28 juli 2011 19:21

Denna eftermiddagen har vi packat och plockat här hemma. Har massor kvar men har kommit en bra bit på vägen, det är dock inte det lättaste när man har en gnällig liten älskling som har vägrat att sova på hela dagen. Snart ska han få sig ett bad och sen tror jag nog att han slocknar rätt så snabbt.

Det bli vår sista natt här hemma ikväll, känns gudaskönt! I morgon kör ju mina pojkar och sover resten av helgen i blekinge och jag spenderar helgens nätter hos lillasyster.

Så i morgon kommer vi verkligen ha fullt upp med allt, sängen ska skruvas isär, tv ska ner från väggen, fönster ska putsas, skåp och luckor ska rengöras och mycket mer. Ju mer vi gör i morgon desto mindre behöver jag göra på söndag för då har jag hand om städningen medans alla karlar bär flyttkartonger. Jag måste ju helst hinna klart med städningen lagom tills karlarna är klara så de slipper vänta på mig.

Men som tur är kommer min mormor och hälsar på oss i morgon och styr upp det hela:)

Hon är bra på allt, så oavsett om hon får underhålla Maximilian eller hjälpa till med packningen så går det nog kalas. Såklart ska vi ju hinna umgås lite med:)

På kvällen när pojkarna åker till blekinge så ska jag hem till lillasyster, jag börjar jobba 23.30 (!) så får underhålla mig själv några timmar. Lillasyster befinner sig just nu i London så henne kommer jag inte se mycket av..

Nu blir det iallafall strax middag och sen blir det väl till att fortsätta med att packa... :)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards