♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

En dag på festivalen!

Av Debora Persson - 11 juli 2011 20:39

Skulle in till festivalen idag vid tolvtiden tänkte vi. Tji fick vi med när vi insåg att vi inte ens kunde öppna bildörren. Batteriet var helt urladdat, dumt nog hade Maximilian fått sitta i framsätet igår och lekt lite...

Det som förvånar mig är hur okunniga folk är. Eller fullvuxna män som inte ens vet hur man kopplar två bilar med startkablar. Inte för att jag kan det. Jag är 23 och kvinna, jag behöver inte kunna sånt. Men vuxna män som aldrig har kopplat sina bilar?!

Dags att byta ut åbäket snart...?


Vi fick iallafall ta bussen till staden. Khaled mötte oss och vi gick till tivolit där Maximilian njöt i fulla drag vill jag lova!

Tur att han ändå var så stillsam som han var idag. När vi var på Öland så var han tokig i karusellerna och vägrade gå av dom så han åkte runda efter runda. Där var det gratis. Idag kostade det mer än vad det borde men han nöjde sig ändå med ett åk i bilkarusellerna.

Jag har aldrig sett en gladare och mer stolt kille som satt i bilen! Herregud vad jag smälte! Han satt och vinkade till alla som en liten prinsessa! Han flyttade sig mellan de två sätena i bilen hela tiden för att kunna se allt och alla!

Vilken liten hjälte!♥ Min lilla kärlek.



När vi kom hem igen var alla glada och nöjda. Davidsson kom och hjälpte oss med det viktigaste med bilen och vi gick sen till affären för att köpa mjölk.

Resten av kvällen blir det soffläge för vår del. Vår lilla hjälte sover efter en intensiv dag på festivalen. Nöjd då med andra ord!

(Klicka på bilderna!)


Köpt sig en barbapapa ballong!

  Min älskade och glada prins!   Så stolt!   Kollar in sin nya nalle och ballong---- Davidsson kom och hjälpte med bilen.   Fruktansvärt nöjd med sitt köp!   Lite av det som fick följa med oss hem idag.   Blev även en tågbana...   Nöjd!  

 
 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

11 juli 2011 22:55

Tack! :D
Vad snopet att komma ut till bilen och så tomt batteri! Mamma har en gammal nissan micra och samma sak hände för henne förra veckan när hon skulle till oss och vara barnvakt! Vi fick då istället hämta henne och sätta batteriet på laddning :P

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards