♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under maj 2011

Av Debora Persson - 20 maj 2011 20:58

Det är dåligt med uppdatering här jag vet, men det händer inte så mycket så blir ju inte så mycket intressant att skriva.

Har iallafall nu ikväll bakat äppelpaj som blev kalasgod!

Oskar är hos oss ikväll och umgås med oss.

Och i eftermiddags var vi hos lillasyster och Khaled och hälsade på lite snabbt samt gick med dom till lekplatsen. Vi åkte dit egentligen för att låna hennes säsong 3 av Greys men åkte därifrån utan någon Greys....


 

 


     



Av Debora Persson - 19 maj 2011 19:28

Jag är en periodare när det gäller glass.

Ibland älskar jag glass och ibland gillar jag inte glass över huvudtaget!

Nu närmar vi oss sommaren och jag kommer definitivt älska glass i sommar!

De nya halvlitersglassarna från GB med smakerna Päronsplitt, Nogger och Lakritspuck är ju underbara!

Har inte smakat pucken än, men är helt säker på att den smakar precis som den ska. De andra älskar jag och jag kommer fylla min frys med denna glassen! Särskillt med päronsplitten!

 

En annan ny favorit är den nya Ramlösan med ananassmak! Jag har nästan dumpat coca colan för gott. Inte riktigt men nästan.

Mindre cola och mer ramlösa ananas! :)


 

Av Debora Persson - 19 maj 2011 17:08

....för er nyfikna, som frågar i telefon varje gång vi pratar med er (   ) så är jag upptagen i sommar för här ska det jobbas! :)

Så jepp, jag fick det!:)


Av Debora Persson - 19 maj 2011 15:00

Dags för lite uppdatering kanske, men jag skrev faktiskt ett inlägg igår men Maximilian kom åt sladden till datorn så den åkte ur och då dog datorn direkt. :(


Men vi lever iallafall. Mår som man kanske förtjänar men vi lever.

Maximilian har fått en ny liten bissing och där kommer snart tre stycken till! Nu var det tand nummer 13 som kom upp!

Av Debora Persson - 17 maj 2011 21:49

30 dagar- 30 bilder

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

  Dagens billd blir bild nummer 19 och den ska vara på en snygg person. På bilden finns visserligen två personer men det är personen i den lila klänningen som jag vill ha som den snygga.. :)

Det är nämligen min lillasyster Karin!

Bilden är på när Karin & hennes pojkvän Khaled var på studentbalen vid

Beckaskog Slott 2009.

Förutom att min lillasyster är snygg så är hon ju världens bästa syster med såklart.

Och världens bästa moster,

Maximilian blir alltid helt till sig när han ser en bild på moster eller om man säger moster.

Nu har han precis lärt sig att säga "Kakka" när han ser henne på bild.

När lillebror Algot var liten sa han med Kakka till Karin.

Av Debora Persson - 17 maj 2011 20:37

Idag tog Maximilian på sig regnkläder och gummistövlar och bagav sig ut i skogen på promenad. Det hade visserligen slutat regna men det var blött ute fortfarande.

Lilla gullet traskade på för fulla muggar innan det blev hem igen för middag.

   

Av Debora Persson - 17 maj 2011 20:19

Fick ni också trevlig post i brevlådan idag?

Jag hann klicka hem 3 stycken lasch architect 4d helt gratis när man hade chansen och alla kom till mig idag! :)

Detta hade jag glömt och i morse när jag skulle sminka mig insåg jag att mina mascaror var i stort sett helt slut så det passade verkligen med lite nytt! :)

 

Av Debora Persson - 17 maj 2011 19:18

Vinnaren till en silverängel från silverbiten är nu dragen och det är jätteroligt att ni var så många som var med och tävlade! Nu blir det ju bara en av er som kan vinna och vinnaren blev....

 

Grattis Favolosa!  

Maila mig innan den 23 maj annars dras en ny vinnare!

deborapersson@hotmail.com


Tack till Silverbiten som spronsrat med en ängel! :)

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards