♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Jösses vilken dag!

Av Debora Persson - 23 mars 2011 19:45

Onsdagar är som sagt den värsta dagen på hela veckan.

Morgonen började med total stress, Maximilian ska vara på dagis 07, och strax därefter ska jag ta bussen. Vi var inte på dagis förrän 07.15 Trodde det skulle bli jobbigt att lämna Maxen idag men som tur var så var det inga problem alls. Så fick lämna Maxen och dumpa hans ytterkläder på fel avdelning så jag kunde hinna med bussen.

Hungrig var jag med men hann inte göra frukost att ta med till skolan så fick klara mig utan.

Många och långa lektioner idag och huvudet värkte. Tillslut snurrade det i hela skallen på mig och så var jag så fruktansvärt trött att jag hade kunnat somna stående.

Tillslut slutade vi och jag satte mig på bussen hem. Bytte buss i stan. Jag ogillar att åka buss varje gång jag sätter mig på en. Bussen var i stort sett överfull så jag fick sitta bakochfram. Framför mig- mot mig satt en liten man och petade i näsan hela vägen  hem. Men innan vi lämnat stan så såg jag i ögonvrån att någon därute, i en annan mötande buss satt och vevade med armarna. Kollade dit och där satt min lillasyster glad i hågen och vinkade för kung och fosterland. Kanske inte så kul som det låter men situationen var faktiskt väldigt rolig. Jag satt ändå och tänkte på henne eftersom man nästan åker förbi där hon bor. Samma sak med henne, hon satt och tänkte på mig när vi såg varandra.


När vi kommit halvvägs hem så stannar bussen mitt i en korsning (jag hade 5 minuter kvar innan jag egentligen skulle hämta Max på dagis) sen står bussen och öppnar dörren, stänger dörren osv. Tillslut ropar chaffisen att bussen är sönder och alla får gå ut. Snacka om bilkö bakom bussen!

Som tur var så kom där strax efter en ny buss och man kunde komma hem tillslut. Sen som sjutton till dagis med.


Guuu vilken dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards