♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

Morgonkvisten

Av Debora Persson - 15 mars 2011 06:15

Såhär på morgonkvisten..

  • Vid sex förbränner man 360 kalorier per timme.
  • De snabbaste impulser som överförs genom nervsystemet hos människan rör sig med en hastighet av 288 km/h.
  • Gummiband håller längre om de fryses ner.
  • Det går 31 536 000 sekunder på ett år.
  • Mer än hälften av din avföring består av döda bakterier.
  • Stearin är gjort av grisfett.
  • Var 4:e dator blir fysiskt misshandlad av sin ägare.
  • En mygga har 47 tänder
  • I Bozeman i Amerikas delstat Montana finns en lag som förbjuder all sexuell aktivitet mellan de två könen på
    gräsmattan framför ens hus. Detta gäller dock bara om de är nakna. Man kan tydligen komma undan om man har
    sockar på sig...
  • Män har 60 gånger fler bakterier i armhålan än kvinnor och därför luktar mäns armsvett mer.
  • Människor och delfiner är de enda djur som har sex för nöjes skull.
  • Det är fysiskt omöjligt för grisar att kolla upp mot himlen.
  • Sverige var först med sexualkunskap i skolan.
  • En grisorgasm vara i 30 minuter
  • För tjugo år sedan vägde fotomodellerna 8% mindre än genomsnittskvinnan. Idag väger de 23% mindre
  • Marilyn Monroe hade sex tår på ena foten.
  • Oprah har sex tår på ena foten
  • I vartenda avsnitt av TV-serien Seinfeld kan man se något med Stålmannen på.
  • 3 personer dör årligen av att ha prövat ett 9V batteri mot tungan.
  • Strax innan man fryser ihjäl bryter temperatursinnet i kroppen helt och hållet samman, så att det känns som om man håller på att stekas.
  • År 1993 fanns det 89 hemsidor på Internet.



      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards