♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Fler i familjen..

Av Debora Persson - 8 februari 2011 19:30

Godkväll.

Vet ni vad? Vi kommer få en ny familjemedlem!


Vi har funderat ett tag och nu har vi i stort sett bestämt oss.

Kanske.

En katt vid namn Gun flyttar hem till oss.

Vi har saknat katt här sen vi var tvugna att göra oss av med den. Har ju haft katt så länge som vi bott ihop.

Nu verkar Maximilian inte ha några problem med katter och han är heller inte rädd för dom längre. Tycker snarare dom är spänande och roliga. Ville leka hela tiden när han hälsade på katterna hemma hos mamma.

Känns lite avigt bara det där med Sally, men Sally var en UTEKATT och eftersom vi bor på tredje våningen så kan det inte bli någon utekatt här och ingen annan kunde ta hand om henne.

Vi ska ha en innekatt så länge vi bor här.

Först funderade vi på att skaffa en katt från ett katthem, en röd liten gullesak men sen sa mamma att vi kunde prova med deras lilla Gun som ändå vägrar att gå utanför dörren och skulle det inte funka med katt här så får helt enkelt Gun flytta hem till Sölvesborg igen. Så att så blir det. Gun flyttar hem till oss så får vi se hur det går helt enkelt.

Vet att det råder delade meningar bland nära och kära men det är ändå vi som kommer leva med  katten..

Nu kör vi på prov och ser hur det går! :D

Blir mysigt med en liten hårboll igen som spinner och gosar in sig. Vårt egna lilla MaximilianGos kommer gilla att ha en katt här hemma :)


Inget bestämt ännu..


 

 
 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

8 februari 2011 21:39

Men vad mysigt med en katt :D jag skulle aldrig klara av att vara utan katt, så om inte ngt av mina barn blir allergisk kommer det alltid finnas katt här :) men tyvärr så finns det stor risk att ngn utvecklar en allergi, Andreas är allergisk och även hans pappa, så det ligger i släkten =/ men jag bara hoppas hoppas hoppas att ingen blir allergisk! Jag vill inte vara utan mina katter! Hoppas att katten Gun kommer att trivas hos er :D väldigt coolt namn :D hur gammal är hon?

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards