♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

Inte min dag idag...

Av Debora Persson - 13 januari 2011 18:15

Detta har absolut inte varit min dag idag. I morse så tänkte jag på en massa som jag inte skulle glömma. Bland annat bilnyckeln. Blöjorna till dagis låg i bilen så de skulle jag inte glömma.

Stressade begav jag och Maximilian oss ut strax efter 07.00 När jag är borta på dagisparkeringen så kommer jag på att jag glömt blöjorna! Ett tag var jag nära till att börja lipa i all stress för jag orkade inte springa tillbaka hem för att hämta nyckeln. Men jag sprang hem igen. Ett stycke Maximilian på ena armen och väskan på andra armen. Upp för alla trappor (nästa gång vi flyttar så blir det banne mig så vi har hiss eller bor på nedersta våningen!) leta upp bilnyckeln, jag är irriterad och stressad. Maximilian blir irriterad och börjar gnälla. Ut igen och ner för alla trappor. Börjar få kramp i armen. Hämta blöjorna. Ser min buss köra förbi. Maximilian blir lycklig när han ser bussen och säger "woooow!"  och "brrmmm" In på dagis och eftersom de bytt avdelning på morgon och eftermiddag får vi springa genom hela byggnaden. Ta av utekläderna och tillbaka till andra änden av huset. Möter städerskan i gången och hennes städvagn fastnar bland hyllorna och vi kommer inte förbi. Tillslsut kommer vi fram. Maximilian blir jätteledsen. Jag får jätteont i hjärtat och måste stressat lämna honom dunderledsen. Kommer ut från dagis och ser nästa buss köra förbi. Känner att livet är totalt värdelöst denna dag. Väntar in nästa buss och är bergssäker på att missa bussen som jag byter till inne i stan. Men jag hinner med den som tur är. Är uppstressad hela dagen och dåligt humör väntar bakom knutarna hela tiden.

Oskar hämtar som tur mig i skolan så jag slipper bussen igen. Bjuder Oskar på kaffe innan han kör hem och jag började städa. Borde råplugga nu med men är fortfarande för uppstressad för att kunna koncentrera mig på plugg. Jag och Maximilian ska städa hans rum istället innan hans pappa kommer hem.

Har massor av annat att göra med som jag ska försöka hinna med. Papper ska fyllas i, laga mat, städa klart mm. Jag är inte alls nöjd med denna dagen. ;(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards