♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under november 2010

Av Debora Persson - 23 november 2010 08:09

igårkväll var han varm min lilla gosse.

I natt var det jobbigt för han låg och vaknade och gnällde hela tiden. Feber.

Idag blir vi hemma från dagi & skola och hoppas att min älskling mår bättre idag så han kan komma till dagis i morgon :)

Vi har satt igång Shrekfilmen och ska sitta och mysa nu.

 

Av Debora Persson - 22 november 2010 17:42

 

Tänk om min lille pojk hade haft en Kånken Mini, GUL.

Jag har alltid tyckt att han ska ha en fjällrävenväska mini för de är så snygga!

(har dock inte mannen hållt med om...  )

Tyckte jag precis hörde Maximilian säga att han önskade sig en sådan i julklapp...?  

Vi kan ju alltid hoppas på att det finns en väldigt vänlig tomte detta år..

För tyvärr kostar de mer än vad en miniväska bör göra...  

Av Debora Persson - 22 november 2010 16:04

Idag är jag på lagom dåligt måndagshumör, det öser ner regn och det är lika mörkt som natten ute. Men jag är glad för jag har världens bästa son, pojkvän och vän. Så är det bara.

Kom nyss hem, och ska snart gå ner till dagis och hämta hem min lilla favoritpojk, men drar mig för det för vill inte ut i rusket.

Han var ledsen när jag var tvungen att lämna honom i morse igen så hoppas han blir glad när jag kommer och hämtar honom♥

Av Debora Persson - 22 november 2010 07:23

God morgon.

Steg upp vid 07.00 idag, borde stigit upp tidigare men det gick bara inte.

Maximilian som somnade 18.30 igår sover fortfarande... Han har dock vaknat kanske en miljon gånger under nattens gång.

Igårkväll när vi släckt lampan när vi lagt oss så hör man honomn ligga och spela på läpparna med fingrarna.. haha. Gulleplutten. Då hade han vaknat ttill, och kanske var lite rastlös;)

Men han vaknar nog snart skulle jag tro. Då blir det soffmys och sen frukost.

Ska ju inte vara på dagis förrän 9.00

Men tänk hur länge han har sovit i natt egentligen..

Nu är det ny vecka igen. Började med viss besvikelse visserligen med det får gå..

Nya tag. Nya tag!


 


Av Debora Persson - 21 november 2010 20:01

Snart är det slut på denna veckan. Ny vecka i morgon och då blir det nya tag igen. Veckorna går allt för fort nu för tiden. Men ibland känner jag att de borde gå liite snabbare.. Nästa vecka blir det bland annat Klosterbesök med klassen och teater med mamma. Dessutom blir det första advent nästa söndag med(?). Julen närmar sig...

Ikväll är det Ensam mamma som gäller och evetuellt någon fiml efter det. Mannen är på någon sorts utbildning nästa vecka så han kommer komma hem en timme tidigare varje dag(menförlorar ingen lön för det:)) Hur bra som helst. En timme sådär gör hur mycket som helst. Att komma hem 18.00 istället för 19.00 :)

Ska sätta mig ner nu och ta det lugnt, fixa lite inför i morgon och planera lite. En del som känns luddigt ett tag framåt och då måste jag sätta mig ner och planera för att ha koll på läget om vad som händer och sker :)


Mamma & hennes stora kärlek.

   

Av Debora Persson - 21 november 2010 18:51

Lämnat in min dator idag ja, får verkligen hoppas att mina bilder INTE försvinner.. Då vet jag inte vad jag gör. Annars har vi tagit det rätt så lugnt idag. Åt middag för en stund sedan och Maximilian var tröttare än tröttast eftersom han faktiskt somnade vid matbordet idag! Och inte nog med det, han somnade 18.30 Aldrig att han somnar så tidigt annars =)


Jättetrött...

 

Somnar snart...

  ZzZzZzZzzzz....  

Ingen jobbig nattning idag inte ;)

 

Av Debora Persson - 21 november 2010 11:04

Idag ska vi lämna in min dator.

Problemet är ju att ALLA bilder ligger på den och lämnar vi in den kan det finnas en risk för att de inte är kvar när vi får tillbaka datorn...

Vi har testat att starta upp den men den vill inte alls samarbeta med oss så vi kan lägga över bilderna på den externa. Den stänger av sig bara.

Men som förra gången när vi lämnade in den så fanns där oxå en risk att bilderna skulle försvinna och vi fick hem datorn med bilderna så får hoppas på samma sak denna gången med helt enkelt...


 

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards