♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under oktober 2010

Av Debora Persson - 29 oktober 2010 20:47

Maximilian´s nya pjux till vintern som han fick av sin mormor & Göte i födelsedagspresent.

Vi hittade snygga Kavatskor som passade min lilla herre perfekt. Och jag är mer än nöjd med dom.

 

Av Debora Persson - 29 oktober 2010 20:36

Ikväll är det tacos och idol som gäller. Det vanliga fredagsmyset.

Maximilian har somnat i pappas famn och jag ska sätta mig och fortsätta på Maximilians julkalender. Måste snart bli klar med den så jag ska skicka den till mormor så hon kan göra det sista så jag får hem den innan 1 december.

Tänkte att jag skulle ha lovet på mig med och sen får mormor göra resten.. :) Det är bra man har henne   


Så, så här ser väl resten av kvällen ut. Inget märkvärdigt direkt. Men jag gillar det. Älskar att inte behöva göra något mer än vad jag känner för. Hela helgen ser väl ungefär ut som så. Får bara hoppas att jag känner för att städa lite. ;)

Och så ska vi tvätta i helgen med. Och så ska vi iväg och köpa en present till vår lilla sjukälskling. Han förtjänar en present och en stor puss!


 


Av Debora Persson - 29 oktober 2010 13:45

Jag tror jag dör.

Inte nog med att Maximilian är dunderförkyld. Nu var vi nere på vårdcentralen för att mest kolla halsen på honom men där var ingen halsfluss.

Han har öroninflammation istället. Det är därför hans feber inte försvunnit i dagarna. De kollade på både öron och hals i måndags och då var där inget men idag var det öroninflammation.

Typiskt. Så om en stund får vi gå bort till apoteket igen och hämta pencilin till min lilla sötherre.

Och så får vi hoppas att det inte dyker upp några andra sjukdomar på ett bra tag.


       

Av Debora Persson - 29 oktober 2010 08:59

Min lilla sjukling.

 

Orkar leka lite ibland..



Lite skratt kommer fram ibland ändå..


Nässpray gillas starkt när man är sjuk..


Lilla plutten


Polisen körde på hunden.    

Av Debora Persson - 29 oktober 2010 08:45


Älsklingen leker..


    Nybäddad säng. Min gamla växasäng som jag hade när jag var liten. Dock så sover han inte där i ännu, men ser ju genast mycket trevligare ut om sängen är bäddad :)

 

 

Läsa böcker.. Eller bara riva ut dom?

Här sover en prins           Provligga är ett måste  

Av Debora Persson - 29 oktober 2010 08:37

God Morgon!

Dagen startade med morgonmys i soffan efter vi vaknat och stigit upp klockan 07.00 Lilleman ligger i min famn och sover just nu. Eller sover och sover, han försöker sova men ligger och vrider sig hela tiden.

Jag hittade min sladd till kameran i morse! Låg såklart på ett ställe som man borde letat på först från början. Låg ju på sådär dumt ställe såklart!

Bilder kommer strax upp..


Av Debora Persson - 28 oktober 2010 19:58

Nytt till garderoben idag. Paket på posten att hämta ut. Vinterjacka, jeans och tröja till mig. Strumpbyxor, strumpor, mössa och raggsockar till min lilla sjukling. Mannen var hemma med Maximilian idag och han blir inte bättre. Stackaren är som döende. Lustigt att han inte blir bättre, han är ändå inne på sin andra vecka som sjuk och så här dålig var han inte förra veckan när han blev sjuk. Denna veckan har varit värst. Och nu börjar jag känna mig hängig med så i helgen ska vi vila massor och vi ska se till att Maximilian blir frisk, pigg och glad igen. Ska ringa VC i morgon och be dom kolla honom igen. Kolla i halsen med eftersom han verkar ha ont i den och han vägrar äta annat än flytande(välling).

För övrigt är allt ok här. På något konstigt sätt känner jag mig stressad över något men jag vet inte vad.

Min sladd till kameran vill heller inte komma fram så kan inte lägga upp några nya bilder ännu.

Torsdagsmys på ingång nu. Orkar inte göra något mer ikväll över huvud taget.

400

Av Debora Persson - 28 oktober 2010 19:39

400 dagar.


 

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards