♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under augusti 2010

Av Debora Persson - 23 augusti 2010 16:30

Hemma från skolan nu. Fick sluta lite tidigare idag. Mannen, Maximilian & Karin körde och hämtade mig. Åkte till affären och handlade gott. Ikväll firar vi mannen med tacos och lite annat gott. Karin och Julia gör oss även sällskap ikväll.


Mannen lämnade bort vagnen idag med. De hade hämtat en broms till vagnen så slapp skicka iväg den så de skulle fixa den själva. Så antingen idag eller i morgon skulle vi få tillbaka vagnen. Blir ju i morgon nu isåfall för dom har inte hört av sig ännu.


Håller på att dö av huvudvärken jag haft i en vacka nu. Mitt huvud sprängs när som helt känns det som.

Lillasyster & Julia kommer hit om en stund. Så ska vi åka och titta på en lägenhet åt Karin innan vi ska äta :)

Av Debora Persson - 23 augusti 2010 09:20

Mors på er!

Måndag & ny vecka. Snart dax att åka till skolan. Får skjuts idag så slipper bussen iallafall.

Ska ändå åka & lämna in vagnen nu på förmiddagen.

Förstår inte hur vi ska hinna. Jag börjar skolan om en timme, ska snart åka men ör inte helt påklädd än & har inte sminkat mig...


Mannen fyller år idag. 24 år. Blev dock inget sjungande eller frukost på sängen idag. Jag gick upp själv och lät pojkarna sova istället. Fira gör vi i helgen istället när vi är barnfria & har vänner på besök.


Nu måste jag verkligen göra mig klar!

Av Debora Persson - 23 augusti 2010 09:07

  Grattis!  


333

Av Debora Persson - 22 augusti 2010 22:04

333 dagar


 

Av Debora Persson - 22 augusti 2010 20:58

Ja, dagen blev ju inte precis som den skulle tyvärr.

Kalaset blev inställt i sista minuten så mannen glodde på fotboll och jag gick och la mig. Underbart att få sova en stund för det behövde jag verkligen.


Nu ikväll så körde mamma hem lillasyster och Khaled så de kom hit med present och även barnvagnen vi ska låna eftersom vi ska lämna iväg vår vagn i morgon på lagning.

Tårtan vi hade gjort delade vi upp och skickade halva med Karin och Khaled och den andra halvan tog mamma med sig hem till Kalleponken och Algot.



Inte bara mannen som fick present, även jag & Maximilian fick oss en varsin present.

Mannen fick 2 paket spagetti (självklart mammas favoritsort med ;)) & i det andra paketet fick han en "spagettihållare". Heter det så? Iallafall, snygg var den. Svart med vit text.

Maximilian fick sig en leksak & jag fick en bok med nya projekt jag ska starta med efter jag är klar med det projekt jag håller på med just nu:)

Min mamma är helt klart den bästa!  


Nu är mannen nere och tar tvätten och strax ska vi sätta oss och glo på film eller något för att vänta in tiden så vi kan lägga oss och vänta in ny vecka. I morgon ska jag till skolan, vi ska lämna bort barnvagnen på lagning  och mannen fyller år. Så startar vi veckan ;)


Mår frukansvärt illa just nu så ska lägga mig på soffan fram tills läggdags och hoppas på att det inte blir värre. Är väl inte det bästa att vara sjuk precis i början av skolstarten ;(



 

Av Debora Persson - 22 augusti 2010 13:22

I väntan på att mormor & de andra ska komma och äta tårta med oss..


 

Av Debora Persson - 22 augusti 2010 10:52

Maximilian säger "mammamma" Mamma.


(jag vet, dålig & mörk bild)


Av Debora Persson - 22 augusti 2010 10:46

Klipp från igårkväll.

Maximilian tittar på Sommarkrysset & har absolut inte tid med mamma då.

Han är helt inne i programmet.

(mörk bild, jag vet)


Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards