♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

Allt man INTE får göra blir genast mycket roligare...

Av Debora Persson - 19 augusti 2010 18:58

Min son tycker det är jätteroligt att han kan ställa sig upp med hjälp av möbler.

Han sställer sig till exempel upp mot dvd hyllan och skyfflar ner varenda film han får tag i.

Han ställer sig upp mot soffbordet och skyfflar ner allt där han får tag i.

Han ställer sig mot bokhyllan och skyfflar ner allt han får tag i där.

Han ställer sig mot tvbänken och skyfflar ner det han får tag i där plus att han passar på att trycka på alla knappar på dvdn och xboxen.

Om någon av oss sitter i soffan med datorn i knät så ställer han sig upp bakom dataskärmen och rätt som det är så sticker huvudet fram bakom skärmen.

Han passar på att skratta och flirtar så man inte ska se när han sticker fram sina små fingrar så han kan passa på att trycka lite på tangenterna.

Den lilla busen.

Han tycker det är jätteroligt medans vi får tusen saker till att städa efter honom.

Vi tog ju bort gåstolen för honom eftersom han rev ner allt som kom i hans väg.


Skrev detta inläggen för en stund sedan men det kom en liten kille och tryckte på någon knapp så ALLT jag skrivit försvann från mig ;( Så nu fick jag skriva om allt igen. Bör jag nämna att ungen gapflabbade när han såg att jag blev tokig när han raderade inlägget?


 

 
 
Ingen bild

lifeofkarin.devote.se

19 augusti 2010 22:12

haha roligaste med hela inlägget är att du kallade honom ungen ;)

Debora Persson

20 augusti 2010 06:17

Haha! Men det låter så rått när någon annan säger det :P Inte lika illa när jag själv säger det :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards