♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 23 juli 2010

Borta bra men hemma bäst.

Av Debora Persson - 23 juli 2010 23:05

Hej hej!

Beslutade oss idag för att åka hem istället för på söndag. Vädret var lite halvtaskigt, knappt några rena kläder kvar och så var vi trötta med. Skönt att komma hem och såva i sin egen säng och allt det där. Men på ett sätt hade det varit skönt att stanna med eftersom man kan vara ute så mycket mer än vad man kan hemma. Får se om vi kanske åker tillbaka igen i veckan om det är fint väder och om jag inte ska jobba. Har sagt till jobb att jag kan jobba några dagar nästa vecka om dom behöver mig :)


Innan vi åkte hem idag så åkte vi in till stan och festivalen och gick en sväng där. Mötte upp min fina vän Fia med. Gick en stund innan vi satte oss och käkade och sen blev det en runda igen. Inte så lätt att ta sig fram med barnvagn där inne vill jag lova! Jisses vad mycket folk där var!

Efter ett par timmar så begav vi oss hemåt igen. På vägen mötte vi upp Alexandra, Simon, Becca och lilla Hugo som var på väg in till stan. Gav Hugo lite kläder som Maximilian haft innan. Nu var vi ju utomhus så kunde inte mysa med pojken men det får bli en annan dag :) Även Fia kom på vägen och fick titta på honom.

På festivalen fick vi lite handlat med, Maximilian fick tre tröjor, mannen köpte md någon tröja och så jag fick lite festivalgodis:)


Hem och packa in allt i bilen som blev mer än överfull och sen bagav vi oss hem igen. Karin och Julia kom en runda sen för att hämta datorn som ska med till pappa när hon ska dit i helgen och så passade de på att pussa på Maximilian med såklart.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards