♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under juni 2010

Av Debora Persson - 2 juni 2010 02:02

Steg upp 01.20 Knappt sovit i två timmar och det känns som om man blivit överkörd av ett tåg. Men lite hann vi sova iallafall.

Till och med stackars Maximilian är trött och han undrar säkert varför vi slänger på honom nya kläder klockan 02 på natten. Om en halvtimme så ska vi åka.

Jag har duschat och hoppas på att grannarna inte kommer klaga.. och fönat håret och satt på mig ett ansikte medans pojkarna fixat med baguetterna.



Kommer njuta av varenda sekund i Turkiet.

Känner att det här förtjänar vi. Familjen + Tim.


Så nu är den stora fråga hur jag ska kunna hålla mig borta från att blogga? Skriver varje dag. Enda dagarna nu som jag inte skrivit var dagen Maximilian föddes och julafton..

Jag får dokumentera allt och skriva i efterhand..


Som sagt så ska vi njuta hela tiden under resan. Och hoppas på fint väder. Sist vi var i turkiet var det mellan 45-50 grader i skuggan. Lite för varmt för vår del. Men så länge det inte regnar och blåser massor så kommer vi vara helnöjda!


Ha en bra vecka! För det kommer vi ha!   


             

Av Debora Persson - 1 juni 2010 21:23

Vi glor på Instängd 2. Härligt med lite skräck ibland. Riktigt spännande.

Och så blev det hämtmat ikväll för att slippa disken.

Mätta och belåtna sitter vi och inväntar tiden. Ska försöka hinna sova någon timme med innan vi åker men först är det som sagt film sen ska vi fixa med baguetter till imorrnbitti och duscha.


 

Av Debora Persson - 1 juni 2010 14:02

Guud vad jag har tråkigt. Väskorna är packade, det är städat här hemma och mina pojkar sitter och snarkar ikapp i soffan. K är i skolan så henne kan man inte hälsa på heller.

Tim kommer inte förrän om två timmar och då ska vi handla men innan dess vet jag inte vad jag ska göra.

Det är som julafton. Man bara väntar och väntar och inget händer.

Men vi kollar runt på youtube och hittar lite roliga klipp istället.



Av Debora Persson - 1 juni 2010 12:55

Färdigpackade.

  Bara handbagage som ska fixas med..

Av Debora Persson - 1 juni 2010 12:52

Den här fick vi hem på posten idag till Maximilian.

Gissa vem som är lyckligast,

Maximilian eller hans pappa?!?


 


 

Av Debora Persson - 1 juni 2010 07:34

1 Juni idag! Sommar ska det vara. Men just nu ser det ut som oktober/november ute. Regningt, blåsigt och jävligt.

Idag ska vi iallafall panikpacka. Kunde börja lite smått igårkväll när vi tvättat men blev inte så mycket med det. Och packa till Maximilian är hur svårt som helst! Vet inte alls hur mycket kläder och blöjor han kan behöva. Kläder byter han misnt en gång om dagen här hemma. Så mycket kläder kommer han behöva- Eller? Känns som om vi packat ner för mycket. Och blöjor. Hur mycket har han tänkt att skita på en vecka? Äter han något och bli dålig i magen så är blöjor väldigt ovanligt i Turkiet tydligen... Svårt som sagt.

Men packa som sagt idag. Sen kommer Negern hit i eftermiddag. Åka och fixa lite i det sista och sen är det bara till att vänta in tiden till 02.30 cirkus för då ska vi åka..


 

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards