♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 29 juni 2010

Filmdax

Av Debora Persson - 29 juni 2010 22:43

Idag började jag ändra om på lillemans rum. Fixade i hans garderob och lite annat med. Maximilian var inte på städhumör så gick rätt sådär med det.

Vi få ordning där inne så det blir lite mer "rum" och inte

förråd/slänga-allt-vi-inte-vet-var-det-ska-ligga-rum.

Men kom som sagt inte så jättelångt med det.

Maximilian ville hellre leka och fika på mariekex.

Så, så fick det bli.

Mannen som skulle kommit hem 18.30 kom en timme senare eftersom tåget var sent igen. Är det inte kylan de skyller på så är det solen.

Idag var det solens fel som gjorde tåget försena.

Undrar vad de ska hitta på till hösten?

När han väl kom hem så hade Maximilian somnat så fick vänta en stund med att åka och handla. Då kom han givetvis på att han kommer missa fotbollen. "Jävla skånetrfikens fel"

Kom iallafall iväg och fick massor handlat. Böjor, skithusapapper, mat för ett år framåt och massor av annat.

Dessutom hann vi hem så Dennis kunde se sista halvlek på fotbollen. Nu var han lycklig igen.

Tror dock att laget han hejade på i den matchen förlorade. Då vann mitt lag såklart. Vilket lag vet jag inte.

Nu har mitt minigull somnat i sin säng och vi ska väl ta och glo på film som börjar snart på canal+. Cell 2 heter den. Vet inte om det kommer vara något att se men det står såhär om den:


Cell 2:

En seriemördare har ihjäl folk, men återupplivar dom på en gång. När han har återupplivat dom så tar han död på dom igen, Han upprepar det här om och om igen. Ända tills offren ber om att få dö en gång för alla.


Låter som en kass "skräckfilm" men det finns nog inget annat att glo på då får bli den ändå.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards