♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under april 2010

Av Debora Persson - 11 april 2010 19:50

Fått lite gjort här idag. Skurat och dammsugit golv, städat badrum och tvrum. Dennis och Maximilian var innan och gick till affären så då mötte de K som följde med hem och åt med oss.

Kyckling och wok blev det.

Efter maten var alla trötta, jag somnade i soffan, Maximilian somnade hos sin far och han höll även på att somna han med. K var trött men gick hem eftersom vi inte var särskillt bra sällskap. Hon snodde med sig lite dataspel hem istället så nu har hon att göra resten av kvällen:)


Lite senare tog vi på oss och skulle ta bilen iväg för att hitta ett ställe där vi kunde gå eftersom det var så himla soligt och varmt.


Åkte ut till Lillön tror jag det hette och när vi var där så försvann givetvis solen. Men gick en liten sväng iallafall. Var en gammal borg där borta med. Men rätt bökigt att gå med vagnen när så det var inte helt lätt inte.

Maximilian satt i sin vagn och såg så uttråkad ut. Precis som när man ser ett litet barn som åker en karusell som går för sakta och barnet bara sitter och ser sur ut.


Så såg Maximilian ut hela rundan. Inte en min rörde han. Han varken såg glag eller sur ut. Jo, han såg mer sur ut än glad iallafall. Men inget gnäll eller skrik. Bara så himla uttråkad.

Så det var tydligen inte så roligt så satte oss i bilen igen och körde inom Willys för att handla lite.

Haha och det roliga är att vi har farfars bil nu medans de fixar våran bil. Och han har kopplat på något oväsen på bilen så när man backar så spelar bilen en melodi både inne i bilen och utanför. Jag tycker det är skitkul men mannen är inte lika road när det gäller backningen:)

Iallafall så fick han skylla sig själv när han parkerade så han var tvungen att backa ut sen när han skulle köra. Var ju en hel del folk där så de glodde givetvis. Haha.


Nu blir det att ta det lugnt resten av kvällen. Upp och jobba i morgon. 6 dagars arbete nästa vecka...

Av Debora Persson - 11 april 2010 16:26

Till: Chefen
Sms: Nu vet jag varför det kliar så jävla mycket, jag har flatlöss. Fan visst låter det äckligt?
Svar: Ajdå, det låter inte trevligt men vi ses väl på måndag ändå?

Förklaring: Jag får skylla mig själv när jag är så dum och skickar fel till chefen av alla. Min bästis skulle fått messet egentligen, vi berättar allt för varandra :)

/Cicci


Till: Pappa
Sms: Jiiiihaaa! Im gonna fuck tonight!
Svar: Du kommer hem nu

Förklaring: Jag va lite full, och skickade lite fel xD


Till: Pappa
Sms: Såg något så sjukt på tv, det handlade om porrstjärnor som blekte analen. Vart får man tag på sånt medel?
Svar: Jadu, inte vet jag. Fråga mamma, hon vet allt möjligt konstigt.

Förklaring: Blev väldigt fel där. Skulle skicka till en kompis och självklart inte till min pappa. Men jag blev nästan mer chockad av hans svar!

/Cecilia


Till: Mamma
Sms: Jag ligger naken på köksbordet när du kommer hem :) Najs va?
Svar: Men varför det?

Förklaring: Alltså, mitt lilla söta mess skulle till killen, inte till mamsen :) Jag bor inte ens hemma.

/Anna



Till: Pappa
Sms: Såg American Paj på datorn precis. Jag skrattade i hjäl mig när han soppade in kuken i en paj. Kan inte du pröva att göra det och berätta hur det känns?
Svar: Hahaha Sjukaste jag hört. Vad är det för film du har sett?

Förklaring: Skulle skicka till min killkompis men skickade till min pappa. Han komm upp på mitt rum och skrattade så han grät och jag skämdes så jag höll på dö.

/Ida E



www.felsms.se

Av Debora Persson - 11 april 2010 09:00

Sådan far sådan son.. Att läsa sporten är tydligen väldigt viktigt..



Idag var vi uppe strax efter 8.00 Sen var hela familjen uppe.

Idag ska jag städa har jag bestämt mig för, för annars blir det inte riktigt gjort förrän, ja jag vet inte när.

Så städning står på schemat idag och så ska vi självklart passa på att mysa en massa med!

Av Debora Persson - 10 april 2010 17:41

Tog tempen på lilleman innan, 38.7 hade lilla stackarn. Men nu har han precis fått i sig lite välling, vilket han inte fått på flera dagar. Har ju bara varit juicen och vatten som gått ner.

Snart ska vi äta pizza och sen blir det väl någon film eller något..:)


       

Av Debora Persson - 10 april 2010 16:17

Har inte fått ett skit gjort idag. Bärjade städa inne i badrummet men är inte höt klar där inne än och så började jag inne på Maximilians rum och där fick jag bara lite kläder invikta i garderoben och städat och rensat på skötbordet. Hade tänkt att jag skulle hinna med hur mycket som helst idag. Men plötsligt så fanns det inget städhumör kvar. Är svårt att få något gjort med när Maximilian är så dålig för han vill inte sitta eller ligga själv utan en av oss måste ju alltid sitta med honom.

Men får ta städningen imorrn. Oskar kom nyss så snart ska vi åka och handla lite sen får vi se vad vi gör mer ikväll.

Av Debora Persson - 10 april 2010 09:53

Sjuk men glad ändå!



   


Av Debora Persson - 10 april 2010 09:45


Ute på promenad i det fina vädret!

 



   



Kan dricka själv nu

 


Pyamaskillen


Lite av kläderna vi fått hem

   


Vi har äntligen fått tag i en UVdräkt åt Maximilian till sommaren!



   

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards