♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under mars 2010

Av Debora Persson - 28 mars 2010 06:23

Tungt att stiga upp en söndag när man ska vrida fram klockan så man får sova en timme mindre.

Vi är uppe iallafall. Mina pojkar kör mig till tåget idag för dom kommer bege sig till Mörrum direkt efter och tillbringa dagen där idag.


Av Debora Persson - 27 mars 2010 21:30


♥♥ Tänk att man kan vara så jävla älskad som du är. ♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    

Av Debora Persson - 27 mars 2010 19:47

Hemma från jobbet nu. Nästan direkt serverades middagen. Oskar är här och hälsar på oss så självklart glor killarna på fotboll. Inte så roande för min del. Maximilian får välling men han bara tramsar och äter inte. Han pratar hellre och larvar sig trots att han är jättetrött.

Lilla gulleplutte.

Resten av kvällen blir det att ta det lugnt. Glo på tv och umgås. Lägga mig i tid ikväll med så man kommer upp i morgon. Tar tillochmed stängningen imorrn, visserligen jobbar jag då bara en halvtimme längre men kommer ju hem desto senare.


 

Av Debora Persson - 27 mars 2010 06:18

Borde få vara olagligt att gå upp innan ens folk har hunnit lägga sig i detta landet på en lördag.

Men men, Maximilian har sovit så oroligt i natt med så var ju ändå halvvaken när det var dags att gå upp.

Hoppas att det är lugnt på tåget så jag kan sova lite och att det ska bli en kul dag på jobb för då är jag nöjd.

Av Debora Persson - 26 mars 2010 22:15

Trodde jag skulle få behöva betala tillbaka en massa på skatten denna gången men ta mig tusan att det slapp jag.

Får tillbaka, ingen jättesumma men det räcker gott och väl för att göra en massa kul med de pengarna i sommar! :)


Ikväll när jag kom hem från jobbet möttes jag av en glad och nyvaken liten bebis. Bakad potatis har vi sedan ätit och nu tar vi det bara lugnt. Ska snart gå och lägga mig eftersom denna helgen är det jobb hela dagarna. Ser inte alls fram emot att sätta mig på bussen klockan 7 imorrnbitti för att börja jobba klockan 9. Jobbar till då till 17.

Söndag är likadan, men då jobbar jag dessutom till 18.

Äh, det kommer gå bra, det är bara resorna som är som digerdöden ungefär.


    


Seg

Av Debora Persson - 26 mars 2010 06:56

Inte den bästa natten för varken oss eller stackars Maximilian.

Jäkla förkylning.

Nu är jag och Maximilian uppe iallafall. Om en timme går min buss så måste snart sätta fart. Känner mig rätt seg, inget mot vad jag kommer känna imorrn och på söndag. Jobbhelg och börjar redan klockan 9 då.

Nej, nu ska jag försöka äta något innan jag beger mig.

Av Debora Persson - 25 mars 2010 21:04

  ♥ Kärlek

Av Debora Persson - 25 mars 2010 21:00

Idag har vi äntligen hittat en gåstol till Maximilian.

Inte den snyggaste, men vi har inte hittat någon annan så det får självklart bli den. Den är ju inte ful heller och Maximilian ger fanken i hur den ser ut i vilket fall. Den är helt okej. Och dessutom är den inte så dyr heller för den delen. Vi är glada att vi har hittat en iallafall.

Dock så får vi inte den förrän nästa helg när vi ska till Karlskrona.

Gåstolen finns där och min käre far är vänlig och hämtar den åt oss på måndag.

Vi ska ju ändå till Karlskrona nästa helg för att först fira påsken hos min mormor och sedan drar vi hem till pappa och hälsar på honom. Ska dessutom när vi ändå är där lämna vår bil så dom kan pyssla med den. Ska väl på sommardäck och lite sånt då så förhoppningsvis får vi ha en "lånebil" så länge :)

Nu blir det iallafall tacos för vår del!


Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards