♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under mars 2010

Av Debora Persson - 1 mars 2010 20:15

Första arbetsdagen avklarad nu.

Var lagom trött i morse, även om jag varit uppe tidigt innan så var det en annan sak när man skulle upp och jobba.

Tåget på väg till Malmö var fullt så man fick sitta inträngd i ett hörn.

Jobbet gick bra. Efter ett par timmar började det kännas i fötterna vill jag lova. Men det var en lugn dag så var inte så stressigt ändå.

Vid fem slutade jag. Som tur var tåget lite sent. Trodde det skulle gå 17.32 men tydligen skulle det gå 17.28 så jag hann precis springa in innan det började rulla. Och där kan man snacka fullt på tåget!

Fy satan, man kom varken fram eller bak. Och jag som hade så ont i fötterna ville bara sitta ner, eller helst lägga mig men fick stå och trängas med en miljon andra människor.


Dennis, Maximilian och Karin hämtade mig så vi åkte och handlade.

Ikväll lagar Dennis tacos åt mig medans jag får sitta med fötterna uppslängde på bordet och vila.

Och Maximilian har blivit totalt bortskämd med pussar och kramar från mig nu på bara ett par minuter! Gullepojken. Och så måste man lukta på honom med!


 

Av Debora Persson - 1 mars 2010 07:46

Jahapp. Då bär det snart av. Som tur är får jag skjuts till stationen idag så då slipper jag bussen.

Hörs ikväll.

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards