♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 15 januari 2010

Dax att börja jobba igen!

Av Debora Persson - 15 januari 2010 22:00

Idag var jag och Maximilian som sagt i Malmö och jag är helnöjd med det.

Maximilian var duktig som sov hela vägen på tåget till Malmö. Bussen som jag hade fasat över gick ju jättebra. Alla mammor med barnvagn höll sig undan när vi kom:)

Hur som helst så ska jag börja jobba igen 1 mars.:)

Jag får tillbaka alla mina timmar jag hade innan. Har ju 30 timmar på papper men jobbade mer än så. Får tillbaka mitt schema med en veckas ändring. Slipper öppningsveckan så jag slipper gå upp för tidigt. Kommer inte börja före klockan 10 om dagarna. Men annars så går jag i samma skift.

Så första veckan jag börjar har jag helg. Tufft men skönt att ha den avklarad. Jobbar var tredje helg.


Dock hade någon Idi brutit sig in i MITT skåp och stulit mina kläder och annat bråte jag hade där inne.

Och jag som hade letat som en jude efter nycklarna till låset. Till ingen nytta alls tydligen. Skulle nämligen ta hem och prova mina kläder för att se om dom fortfarande passar eller inte.

Jäkla praktikanter till att stjäla. Ska dom få igen när jag börjar jobba. 


Jag är iallafall hur glad som helst. Jag behöver det sociala. Även om jag älskar att vara hemma med min lilla gullebulle så saknar jag jobb. Behöver komma ut bland folk. Få irritera mig på dumma gäster och annat roligt man pysslade med för ett par månader sedan.

Nu ska jag jobba 3 månader och sedan gå hemma från juni igen.




Haha, dessa bilderna är från i mars.

Jag och Pernilla hade tydligen jättemycket att göra på jobb.

   




 
 
Ingen bild

Fia

16 januari 2010 17:39

Gud vad skönt för dej :) Kul att få komma ut lite :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards