♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 6 december 2009

Andra Advent?

Av Debora Persson - 6 december 2009 21:35

Idag har vi haft Carina och Magnus på besök så det blev lite fika då. Jag hade hunnit med att baka Limechokladkaka till oss med. Gott som vanligt:P

Efter besöket tog jag och Maximilian ett bad och efter en stund, i väntan på att hans far skulle komma och hämta upp honom ur badkaret så somnade han! Så söt!


För övrigt så har jag pratat med mamma i 40 minuter ikväll! Annars när man pratar med henne har hon tusen andra saker att göra så man hinner bara prata några minuter med henne annars.

Men idag blev det 40 minuter. 41 för att vara exakt.

Vi pratade om föräldrarledighet och allt som här där till, resor och julafton.

Tänk att det bara kommer bli vi barn på julafton hemma hos mamma.

Barn med karlar/käringar. Det händer inte ofta att det bara är vi.

Men vi blir trots allt 10 pers (11 med Maximilian)

Jepp, det blir mamma, Göte, Algot, jag, mannen, David och hans flickvän, Karin och Khaled och Kalleponken. Och Maximilian så klart!

Oavsett om vi är 11 eller 100 pers blir det nog trevligt.

Innan vi kommer bege oss hem till mamma ska jag hinna med att åka till Karlskrona och hälsa på pappa och Suss.

Sen bär det av till Mörrum för julfirande där med.


Tillsist så kommer det bli en resa för vår del till sommaren:) Turkiet blir det med största sannolikhet. Igen. Vi var där sist -06?


              

Andra Advent idag med kom jag just på!

Missat att tända det andra ljuset.

Vi får ta och fira vår andra advent imorgon helt enkelt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards