♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 3 september 2009

Tittat på Lägenheter!!

Av Debora Persson - 3 september 2009 20:12

Hemkommen från Kristianstad nu.


Tittat på lägenhet. Först fick ju erbjudande på att titta på två lägenheter. Vi valde bort den ena direkt eftersom vi hörde att man inte skulle bo i det området.


Så en lägenhet skulle vi titta på idag, men just innan vi skulle åka fick vi ett erbjudande på en lägenhet till, och denna lägenheten låg i samma område som den vi skulle titta på.


Så fort vi kom till Kristianstad fick jag springa och jaga Karin som skulle befinna sig på H&M men hennes mobil hade dött så letade en stund och funderade på att be personalen ropa efter henne eftersom hon väntat så länge på oss

( vi var en halvtimme sena, och kom 16.30, dessutom slutade hon ju skolan 12 så hon hade redan väntat otroligt länge.)

så trodde hon kanske åkt hem istället.

Men jag hittade henne innan jag hann be personalen om hjälp:)

Åkte och skulle titta på lägenheten och den var helt okej.

Dessa lägenehter hade KABOstuket och var egentligen inget speciellt med dom.

Vi kanske är lite kräsna för om man jämför med lägenehten vi har nu så är de lägenehterna absolut ingenting.

Men vi var nöjda med titten.

Extra toalett och inglasad balkong.

Inte världens nyaste tapeter men det kunde man fixa till. Men helt okej.


Mat efter titten.

Jag hade dåligt samvete över att K fick vänta så länge på oss stackaren så fick gottgöra henne med att bjuda på hennes mat.

Hon hade ju inte varit där om det inte varit för oss.

Efter maten skulle K ta tåget hem till Sölvesborg så åkte och lämnade henne innan vi åkte till nsta lägenhet.


Vi hade absolut inte förväntat oss ett skit av denna lägenheten men det var tusen gånger snyggare än den förra.

Nyare tapeter och kändes mycket större än den andra fast den var bara någon kvadrat större.


Mycket större rum överallt kändes det som.

Men det var inte inglasad balkong här och ingen extra toalett.

Balkongen hade jag velat ha inglasad för kattens skull.

Men man får ta det som erbjuds helt enkelt.


Inget boende för resten av våra liv i vilket fall. Det är bara tillfälligt.


Vi kommer tacka ja till båda lägenheterna och hoppas på någon av dom.

Är ju inte ens säkert vi får någon av dom heller.

Sjukt nöjd denna dagen och nu är jag sjukt trött.

Klarar inte att hålla igång såhär mycket längre som jag gjort idag.

Har inte haft 5 minuter ens att hinna vila idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards