♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

31 Maj- En bra dag idag med.

Av Debora Persson - 31 maj 2009 18:51

Dagen har bjudit på mycket därför är vi sjukt trötta.

Vi åkte först in till Mobilia, för jag skulle till Vero Moda och köpa en klänning till mig själv. Sen blev det H&M för att köpa leggings och bh till den med. Denna klänningen får jag ha på Karins student. Den andra dög inte trots allt.

Gick runt lite på Mobilia en stund, Oskar uppskattade inte tjejaffärerna så blev att vi åkte vidare.

Svågertorp var nästa, och Rusta för vi skulle köpa transportbur till Bosse. Givetvis, just för att vi skulle ha en idag så fanns där inga alls. Annars brukar dom ha en massa olika, men idag hade dom fan slut på alla!

Eftersom jag alltid får som jag vill så blev det inte att vänta med att köpa en bur utan vi far igenom hela stan igen och åker till Öb där vi istället köper transportburen. Blev nytt halsband till Bosse med för det hade han ju tappat.

Efter det blir det hemfärd, jag känner att vi redan har handlat för mycket.

Ringer Fanny och bjuder ner henne på kaffe, men innan dess måste vi åka och köpa kaffe, och fika.

Sen är det dags för Fanny att åka till jobbet. Vi solar en liten stund till innan Oskar får för sig att åka hem till Mörrum igen.

Jag och min man tar bilen och åker ut till Sibbarp och går en liten sväng innan vi åker hem för att käka.

Ingen av oss var direkt hungriga men fick ner en hel del i allafall.

Sjukt trötta är vi trötta på att göra någonting men jag känner fan att jag måste städa här hemma. Kan inte städa förrän på torsdag annars. Min man ska jävlas med att glo på fotbollen. Så blir inte mycket gjort. Jag är mest seg och går och snurrar här hemma bara. Vet inte vart jag ska bärja någonstans.

Tvättar gör vi med, inne på andra maskinen nu, blir nog en till, annars har jag inga arbetskläder till imorrn.


Får snart sätta igång på att göra lite nytta nu igen. Men bara tanken på en dammsugare nu får mig att somna. Vila kan jag inte heller göra för då kommer jag inte somna ikväll och det måste jag eftersom jag börjar 8.00 imorrn.


  • Sista dagen denna månaden idag. Jävligt skönt.
  • Jag vann monopol igår. Jag vann jävkligt stort. Oskar var den som förlorade. 
  • Bjuder på två bilder från i morse när vi käkade frukost. Bosse kom och gjorde oss sällskap. Åt en halv fralla.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards