♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under april 2009

Av Debora Persson - 1 april 2009 19:14

Jobbdagen varade inte så länge idag, enbart mellan 8.30-14 Skulle visserligen jobbat bara till 15, men eftersom min far kom till storstan så gick jag tidigare. Hann visserligen inte träffa han och Suss särskillt länge eftersom Suss skulle hem och jobba. Men vi käkade lunch iallafall.


Fanny kom ner en runda till oss med nybakta bullar så blev lite fika efter det.

Sen skulle ju hon och min man åka på hockey, Mörrum spelar härborta någonstans. Pallade inte hänga med dom, och dessutom ska jag ju heja på KHK istället.

Men när min man och Fanny åkte tog jag och Sally fram filten och tog en tupplur, en timme. Sally sover fortfarande.

Bosse har inte varit hemma på hela dagen så om man skulle ut en runda och se om man ser honom..?


Av Debora Persson - 1 april 2009 16:45

Specialerbjudande endast idag.  Fanns i dagens Metro.
  

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards