♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under februari 2009

Av Debora Persson - 23 februari 2009 21:34

Hemkommen från jobbet. Hade ju stängning. Bytte med E, hon ville hellre ha öppning och jag skippar gärna det.

Filmen jag beställt kom idag med. Patrik 1.5

Fodralet går ju dock inte att stänga, så får skicka tillbaka skiten, men först ska vi kolla på den innan vi gör det. Får ju be om en film som som har ett fungerande fodral.

Nu ska vi snart äta middag. Är ganska trött med så får bli filmen och sen läggdags.


Imorrn kommer antagligen bli en hård dag på jobbet.

Alla går som på nålar inför detta.

Men tänk vad skönt att imorrn kommer vara över om 24 timmar. Och otur med att jag fick jobba just denna dagen. Samma förra året. ( det var otroligt jobbigt. verkligen.) Man grillades rejält. Hoppas det är bättre i Malmö.Tycker det är otroligt jobbigt med sånt här.


Jag vill ha semester nu. Komma bort en vecka, hade varit skönt. Eller två veckor. En hade räckt.



Av Debora Persson - 22 februari 2009 17:35

Har inte blivit mycket av det där städandet. I Svågertorp ville jag bara hem, mådde så jävla illa.

Så blev soffan för min del och en film.

Somnade på det.

Ska snart äta lite och sen försöka städa lite. Se om jag åtminstone lyckas göra hälften av det jag tänkte göra idag.

Av Debora Persson - 22 februari 2009 11:29

Söndag idag. Idag bär det av till Svågertorp eftersom vi inte åkte dit igår. Dom ska ju till Biltema. Vilken lycka verkligen. För dom.

Jag får la gå i någon annan affär medans dom gör det.

Jag ska handla skurmedel iaf.

Jag ska städa sen. Ska fan städa hela skiten nu. Slänga all jävla skit. In med allt jag ska ha till loppisen i garderoben. Om man kanske skulle ta förrådet ute med när man ändå är igång?

Kommer aldrig attt bli klar.


Av Debora Persson - 21 februari 2009 22:56

Det blev inte mycket till vila innan. Spelade xbox med Oskar. Inte särskillt kul eftersom han fuskade.

Sen satte jag istället igång att plocka lite. Satte ihop min lampa jag köpte, men insåg att jag inte hade glödlampor så jag och Oskar fick åka och handla det innan affären stängde med.

Dessutom hade han fått böter på 300 kronor. Det kan jag ju säga att det var dagens bästa.


Sen gjorde vi pizza. Melodifestivalen vatt det med. Förstår inte varför man ska titta på skiten egentligen? Man måste ju men det suger fan.


Nu är det Wallander och spela 500. Jag vinner.

Av Debora Persson - 21 februari 2009 17:23

Hemma från Helsingborg nu. Och trötta är vi alla tre.

Blev inte så mycket handlande för min del som jag ville. Hittade ingenting till mig själv. Men så är det alltid, när man väl ska handla hittar man inget, och när man är pank hittar man hur mycket som helst!

Men hittade lite kul till Bosse och Sally. 

Sen blev det Ikea. Vi käkade först. 

Efter det blev det handla.

Där hittade jag däremot mer än vad jag hade råd med.

Men en lampa till hallen mm. Hittade först en skitsnygg lampa, men trodde den var för stor, så fick ta en mindre. Men inget fel på den.

Kan ju byta upp mig när man har råd sen för den hade varit jävligt snygg i min hall.

Lampan ska männen sätta upp sen ikväll. Hittade förresten en golvlampa med till sovrummet. Får se hur länge den håller innan katterna slaktar den helt och hållet.


Nu ska här vilas fem minuter innan jag börjar med något annat.

Av Debora Persson - 21 februari 2009 08:52

Härligt att vakna en lördag och veta att man är ledig. Och inte har någon blekingeresa bestämd, att man då måste åka tidigt och stressa och hålla på. Nu vaknade jag visserligen inte av mig själv, utan min man väckte mig. Dom skulle iväg och handla frallor.

Och jag hade tänkt att jag skulle få sova lite längre. Men icke.

Efter uppstigningen spelade jag lite xbbox med Oskar. Värdelöst spel. Jävla skateboard.

Nu kommer iaf snart min frukost, dom har varit iväg ett tag nu.


Sedan blir det väl att göra sig i ordning och sedan åka till Helsingborg och det ska bli skitkul!


Efter Helsingborg blir det iväg och handla käk och sen göra hemlagad pizza och titta på Melodifestivalen!


Sedan ska jag lura på killarna lite Cluedo och 500. Man kan spela kul utan xbox med.




Av Debora Persson - 21 februari 2009 00:31

Dagen började skit kan man säg. Vad gör man för fel egentligen??

Så konstigt att man pallar bry sig ens en gång. Jag blir bara förbannad, eller rättare sagt ledsen. För nu fattar jag inte vad jag gjort. Inte en enda aning. Så tråkigt. Jag tänker inte lägga mig och vänta på att vara någon andrahand, att bara duga när ingen annan finns. Jag skiter i det då. Jag klara mig så himla bra. Ensam är jag ju inte ändå. Kommer inte bli heller. Aldrig.


Jobb var helt okej, trött efter denna veckan och mycket folk hela kvällen. Men stängningen gick bra och jag var klar i tid, min man och Oskar hämtade mig iaf.

Bar in till stan och hämtade thaimat. Sedan blev det hem och käka. Pisshungrig!

Lets dance och sen OS, jag vann några guldmedaljer iaf. Tröttnade gjorde jag med på det för nu spelar karlarna själva. Helt slut i armen efter alla grenar.


Imorrn blir det Helsingborg för vår del. Pissar på Danskarna.

Och så blir jag tvungen att följa med in på Biltema. Finns det något tråkigare än att fälja med två karlar in i en sådan affär??

NixPIx.



Av Debora Persson - 20 februari 2009 09:40

Igårkväll blev det film, somnade efter en stund. Vatt dödstrött. Jag tror inte ens min man kollade klart.

Ska snart ta bussen till jobbet. Tar en buss tidigare, min man fick hoppa av mitt i ingenstans för bussen gick sönder, där får han stå och vänta på nästa.

Och igår kom jag försent för bussen var sen så lika bra att vara i tid idag.

Slipper ju ta bussen hem ikväll med. Min man och Oskar hämtar mig.


Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards