♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 23 januari 2009

Inte snö en gång till !!!

Av Debora Persson - 23 januari 2009 08:40

Vafan snö?!?!

Vart kom snön ifrån?? Skulle inte våren komma tidigt i år? Och med det hoppades jag och Fanny att våren redan skulle varit här. Inte snö igen! Nu får dom ju ge sig.



Igår blev det senare än vad vi hade tänkt. Spelade Cluedo på dvd. Och det tog ju sin lilla tid, tog oss över två timmar och spela klart och när vi var klara vart klockan redan över 12.

Självklart vann ju jag. Fanny blev tvåa och min man sist. Han hade visst kryssat fler än vad han skulle.



Nu väntar tre dagar av arbete igen. Så jobb hela helgen för min del.

Och lönen komm idag. Iväg och handla direkt när min man vaknar. 

Vi har ju ingenting hemma.

 
 
fia0411

fia0411

23 januari 2009 08:46

Ja, nu får det vara nog...
Jag vill ha värme och sol...

http://fia0411.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards