♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under november 2008

Av Debora Persson - 3 november 2008 16:04

Klockan har snurrat på rejält idag. Tiden har gått skitsnabbt verkligen. Steg upp vid 8.30 Tittade på top model och sen hela veckans avsnitt av Andra Avenyn. Sedan blev det duschen. Klockan blev 13.00 och jag skulle gå ner till affären och se om jag hittade något att käka idag. Svängde inom Fanny och väckte henne med. Hon låg och sov och det var jättefint väder ute. Så drog med henne till affären. Sedan kom vi hem och vi gjorde hemmalagad pizza. Så nu är med helt däst och seg. Men gott blev det.

Nu skullat jag egentligen hem och städa men fastnade på soffan. Om en timme ska vi åka och hämta min man på jobbet sen ska vi till Svågertorp och titta lite.


Nu ska jag se om jag kan få någor gjort. hejj

Av Debora Persson - 2 november 2008 19:18

Om några dagar släpps Desperate Housewives säsong 4 i Sverige. Man kan boka den nu, men vadfan jag kommer inte ha 500 spänn till det då sådär i mitten av månaden.

Äh, jag lånar av min man. Han är rik nu. Fan jag måste ha den.

 

För övrigt har vi inte gjort särskillt mycket mer idag. Vi var i stan innan och handlade. Men sen har det inte blivit mycket mer. 

Lär inte bli mycket mer heller idag. Kolla på Andra Avenyn sen och Parlamentet.

Imorrn är jag ju med ledig så blir att jag är duktig imorrn istället.



Av Debora Persson - 2 november 2008 13:03

Vi hade skitkul igår. Efter maten spelade vi OS i Peking. Kul var det men vissa grenar var svåra. Sket sig.

 Sedan beslutade vi att vi skulle in till stan. Dit vi skulle var stängt, så tog bussen typ två hållplatser så åhittade vi ett ställe vi satt på. Men blev inte för länge, dom stängde ju sen  och vi pallade inte dra vidare till något annat ställe så vi gick och skulle ha mat sen tog vi taxi hem igen. 

Blev Morgan Pålsson och somnade sen.


Men vi hade iallafall kul igår tycker jag. Oskar får komma ner fler gånger och hälsa på.


Dessutom har han nu skrivit upp sig på intresseanmälan om lägenhet här. Hoppas han får en lägenhet då.


Vaknade idag vid 11tiden. Oskar var redan uppe och spelade så vi satte oss och spelade Os igen.  Ska nog göra mig i ordning snart så man får  nått gjot idag. Vill ju in till stan men blir ju bara att man gör av med massa pengar iigen. Har jag inte råd med men pallar inte sitta hemma hela dagen heller.

Ut och gå får man göra.



Dessutom kommer min pappa om en vecka:):)


Av Debora Persson - 1 november 2008 18:32

Höll på att dö imorse, svinkallt och kolsvart.

Usch, men fick gå upp, stog i duschen skitlänge, ville inte gå ut i kylan.

Men sen bar det iallafall av till jobbet. Min man fick köra mig.

Var inte så jobbigt att jobba heller idag med tanke på att man tjänade dubbel lön.

Inte helt fel heller.Hade även skitkul på jobbet med för den delen!

Slutade 17.30

Min man och Oskar kom och hämtade mig.

Så åkte vi till Coop för att handla käk, blir ju taccos. Gott, det var ju ett jävla tag sen vi käkade det.

Efter maten blir det alkohol en stund och sen drar vi antagligen in till stan en sväng.




Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards