♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under oktober 2008

Av Debora Persson - 4 oktober 2008 09:01

Igår blev det lugnt. Blev middag och tittade först på Färjan(vilken löjlig serie) Sen blev det Idol och sedan blev det Mamma Mia. Den var faktistk jävligt okej. Men en hemsk människa är jag. Jag skullat titta på filmen med Fanny men jag kunde inte vänta! Menjag tittar gärna på den igen ju!


Idga ska jag börja jobba 12.00 Så åker med Fanny in idag eftersom hon börjar 12.00 hon med. Skönt med sovmorgonen egentligen men jag steg upp vid 8.00, man är ju van vid att stiga upp tidigt nu med ju.


 Nu ska det bli in i duschen iallfall.

Av Debora Persson - 3 oktober 2008 17:57

Hemma från jobb nu. Det var faktiskt inte så farligt jobbigt som jag trodde det skulle bli. Så det var ju skönt det. Hade lite lagom mycket att göra. Det värsta var ju att jag var så jävla trött bara.


Igår förresten, färgade vi mitt hår och gjorde plättar. Vi skulle ju se på Mamma Mia men det blev inte så. Vi tittade sen istället på Inside. Fransk skräckfilm. Fan vad illa det låter, men den gick ju att titta på, lite skum bara.

Sen blev det sova. Bosse följde med Fanny hem i natt med för andra gången:P Han tycker nog det är skönt att  vara hemma hos henne och bli lite bortskämd och där han slipper den lilla nya Sally. Fanny tycker nog med det är kul med lite sällskap.


Igår fick jag även känna på att ligga minus på kontot, för första gången sen jag givk i skolan typ. Usch vad hemskt det var. 300 spänn typ. Men som tur är hade jag pengar på sparkontot. Men alldeles för lite för att överleva. Hade behövt vartenda öre just nu. Men men...


Ikväll är det fredag, känns inte som det. Helt uselt verkligen. Jobba hela helgen med så de känns som om det är Onsdag typ.

jaja så är livet.  Vi får ju passa på att mysa med lilla Bosse och Sally ikväll och hoppas på att min MAjA kommer hem med!!! Usch vad jag saknar min lilla bebis! Hon måste fan komma hem snart! Var fan är hon????



Av Debora Persson - 3 oktober 2008 07:27

Jag är alldeles för trött för att leva just nu. Fan när ska jag få sova ut ordentligt? Börjar jobba klockan 12 i helgen så får sova lite. Men är inte ledig förrän tisdag så får stå ut tills dess.

Nu ska jag åka och jobba. 8.30-17.30 Tack och hej!!

Av Debora Persson - 2 oktober 2008 15:13

Hej hopp. Jobbat klart nu. Var ändå ganska mycket att göra, eller så vatt det för vi var för lite personal...? Tog sen bussen till Trianglen och mötte upp Fanny, hon hade varit på sitt jobb. Sen åkte vi hem. Ska städa nu hade jag tänkt. Sedan ska vi färga mitt hår, göra pannkakor och titta på Mamma Mia. Sen får vi givetvis inte glömma att titta på Andra Avenyn 20.30 ikväll heller!


Av Debora Persson - 2 oktober 2008 08:21

Trots att jag egentligen skulle vara ledig idag, så får jag jobba iallafall. Fast bara 4 timmar så klockan 10 börjar jag jobba. Dom behövde verkligen folk idag. Känner att jag verkligen hade behövt vara ledig idag, få sova ut för en gångs skull. Men icke.Sen åker jag med Fanny hem, och vi ska färga mitt hår och sen ska jag städa.

Glo på Mamma Mia ska vi med göra. :D

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards