♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under oktober 2008

Av Debora Persson - 21 oktober 2008 12:12

Nu är ledigheten över. Jobb igen fram till fredag, har stängning alla dagar.

I morse vaknade jag 9.00 så steg upp,

 käkade lite sen hann jag med en film,   

6 points, sen blev det duschen och snart ska jag ta bussen till jobbet,

hinner tillochmed träffa min man två minuter innan jag börjar för han har lunch då.

Förresten pratade jag med min far igår, han och frugan kommer äntligen ner snart och hälsar på oss! Blir väl den 9 november visserligen. Men de är la snart:):)

Nej nu får jag ta och göra mig i ordning, katterna ska ha mat med innan jag åker!

Tack och hej



Av Debora Persson - 20 oktober 2008 15:38

hejhopp. Idag hade vi sovmorgon, inte sovit så länge på hur länge som helst. Steg upp strax efter 10. Härligt. Sedan blev det in till stan och titta lite. Så nu är vi hemma, helt slut i kroppen med. Så nu blir det att bara ta det lugnt

Av Debora Persson - 20 oktober 2008 00:09

Borde vara trött nu, men det är jag inte.. Innan idag var jag ju skittrött men sov aldrig på dan. Sitter och glor på UFC, nån svensk som slåss. Livsfarligt ju. Ska kolla på fear factor snart, och sen blir det väl läggdags för vår del.

Imorrn är det måndag med, känns inte som det. Känns som om det skulle vaar söndag imorrn eller nått. Men men fear factor nu!



Av Debora Persson - 19 oktober 2008 19:59

Hur kul som helst!

http://www.youtube.com/watch?v=-nvx4Z3CvSs


Ikväll har det inte blivit mycket gjort. Och kommer nog inte bli heller. För nu är det andra avenyn och efter det är det säkert en gammal film på tv!


Av Debora Persson - 19 oktober 2008 15:47

Hallao. Hemma igen efter en runda i staden. Vi åkte till eko först. Var bara bönder där, inte alls som det ser ut som hemma. Liten som en icaaffär typ. Blev att åka till Svågertorp sen och sen blev det en runda på Mobilia.

Sist blev det thaimat.

Dom hade redan fått upp julsaker i varenda affär vi var i idag! Fan vad roligt!


Köpte förresten julklappar med idag, men dom var till mig själv:D:D

ah, just det, en sak hittade jag till Karin med, men den kostade bara 10 kronor:P 


Nu är jag helt slut så hade tänkt ligga på soffan och vila en timme,eller två, sen blir det la att sätta igång med lägenheten igen! gonatt

Av Debora Persson - 19 oktober 2008 09:12

god morgon.

söndag idag, fan vad härligt. Jag ska snart börja städa hade jag tänkt, men ska väcka min man först hade jag tänkt.

Idag ska vi åka till stan, vi skiter i att åka till Helsingborg imorrn. Det har vi ändå inte råd med egentligen, men skulle ju gjort det så vi för en gångs skull kunde göra något när vi båda var lediga tillsammans, men så blir det inte nu.

Så blir Eko idag. Ochdet bästa är att se om dom har fått in julsaker:D Dom har ju redan julsaker på Ikea.


Igår var jag uppe hos Fanny när hon kom hem från jobbet, fick ljuslyktor och lånade nått slaskrens. Jävla storm var det ute med. Bosse fick följa med hem men gick ut igen sen så stackarn måste varit ute i detta vädret hela natten.

Om han inte gick upp till Fanny igen!


Nej, nu ska jag göra frukost och väcka mannen min.



Av Debora Persson - 18 oktober 2008 21:04

I morse var det jobbigt som fan att stiga upp, började ju jobba klockan 9.00 Slutade 18.00, tänkte först att det skulle bli en jobbig dag att jobba. Men var så jävla mycket att göra så du hann inte känna att man var trött ens en gång, tiden gick hur jävla snabbt som helst!

Var inte lugnt en stund. Men det var härligt!

Efter jag slutade hämtade min man mig så handlade vi lite. Sen blev det hem och käka lasagne.

Skönt att känna man är ledig nu två dagar!

Blir att ta det lugnt ikväll och dricka lite vin. Bosse har gått upp till Jenny och Sally har precis tagit sönder min mans fina glasprydnad han fått av sin morfar i Tyskland. Den gick inte ens att rädda.


Av Debora Persson - 17 oktober 2008 21:39

Ja, idag har jag ju jobbat, 14-20.30 Och imorrn börjar jag jobba 9.00 och slutar 18.00, tur man är ledig på söndag iallafall. Känns som om man inte har något liv längre.. men men sånt är livet.

Ikväll blir det bara mys med min man eftersom jag ska upp tidigt imorrn. Får vänta till nästa helg och köra på fylleslag då.

Får hoppas folket kommer ner nu med så vi inte sitter där helt ensama:P


Jag vet inte vad jag ska skriva nu mer. Är helt jävla slut i skallen. Jag längtar till jag ska börja plugga. Tänk; jag har aldrig ens tänkt tanken att jag längtar tills jag ska börja plugga. Känns lustigt faktiskt.


Nu ska jag ringa min lille far

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards